sobota, 29 stycznia 2011

Odpowiedź na wniosek

Patrzę na kopertę ze spokojem i otwieram...
Pewnego dnia siedzę sobie w pokoju i postanowiłem, że zrobię sobie gorącą herbatę. Wychodzę i widzę list adresowany do mnie. Patrzę po pieczątce, że to list polecony z Powiatowego Urzędu Pracy. Spokojnie wziąłem list, zrobiłem herbatkę, usiadłem i zacząłem powoli jakby czas przestał istnieć otwierać. Rozkoszowałem się ciągnięciem żółtego zabezpieczenia, który ma chronić list nie wiadomo przed czym. Wyciągnąłem karteczkę i zaczynam czytać... Po przeczytaniu przeczytałem jeszcze raz... i jeszcze raz... i jeszcze raz... nie rozumiałem o co biega, język urzędowy jest zbyt skomplikowany dla mnie.



Odpowiadając na Pana wniosek o skierowanie na szkolenie pn. "Szkolenie Barmańskie I Stopnia" Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie informuje, że do czasu otrzymania decyzji finansowej przyznającej środki Funduszu Pracy na realizację zadań na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywacji zawodowej - Pana wniosek nie może zostać rozpatrzony.

Odłożyłem kartkę i spokojnie na luzie pomyślałem. Wniosek ani pozytywny ani negatywny. Po prostu typowe przekładanie rzeczy na później i na dodatek nie wiadomo kiedy ponownie odzyskam odpowiedź... mogę czekać cały rok na rozpatrzenie! Siedzę akceptując rzeczywistość taka jaka jest szukając w sobie odpowiedzi co mogę teraz zrobić, żeby osiągnąć cel zwany "świetna zabawa na kursie barmańskim pierwszego stopnia w Krakowie w wymarzonej prestiżowej szkole, która da mi cenne informacje i doświadczenie za barem jako barman".
Nie wiem

3 komentarze:

  1. Nie chcę Cię martwić, ale to jest zwyczajna odmowa, a nie odkładanie sprawy na później, nie rozumiem skąd taki wniosek o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyy, gdzie tu widzisz odmowę? Jest wyraźnie napisane że wniosek NIE MOŻE ZOSTAĆ ROZPATRZONY, do czasu otrzymania decyzji o rozdysponowanie środków finansowych. Jeżeli to byłaby odmowa, to wniosek ZOSTAŁBY ROZPATRZONY NEGATYWNIE, a nie został. Następnym razem czytaj proszę ze zrozumieniem ;) A Ty Mikulew bierz się do roboty, zarób na kurs i sam sobie za niego zapłać i tyle :) 5tka!

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam, uda się!

    OdpowiedzUsuń

Proszę pamiętać o napisaniu swojego pseudonimu pod komentarzem jak nie masz konta